Türkiye 2024 Yılı Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Açıklandı.
GeriReklamcılar Derneği (RD), Reklamverenler Derneği (RVD), Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA TR) adına bağımsız danışmanlık şirketi Deloitte tarafından hazırlanan Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre 2024 yılında medya ve reklam yatırımları 253 milyar 600 milyon TL oldu. Bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 78,9’luk bir büyüme yaşanan sektörde medya yatırımları 213 milyar TL olurken; yapım, baskı, reklamveren hizmet bedeli gibi reklam yatırımları ise 40 milyar 600 milyon TL’ye ulaştı.
Konu ile ilgili basın bülteni için tıklayınız.
Türkiye Medya ve Reklam Yatırımları 2024 raporu için tıklayınız.