Türkiye ve Dünyada Açıkhava Reklam Yatırımları 2023 Yılı Açıklandı!
GeriAçıkhava 2023’de de yılı rekor büyüme ile kapattı; %138.06.
Bu büyüme;
-Açıkhava envanterine (özellikle dijital Açıkhava için) yapılan yeni yatırımlar
-Kampanya planlamalarında açıkhavaya artan talep ile açıklanabilir.
Açıkhava mecrası 2023’ü %100 dolulukla geçirdi. Yeni katılan reklam ünitelerine karşın arz, özellikle seçim döneminde talebi karşılayamaz duruma geldi. Bu talep artışı, Açıkhava açısından gelişme ve yeni yatırımlar için teşvik edici bir ortam yaratıyor.
Türkiye ve Dünyada Açıkhava Yatırımları Raporu, Açıkhava mecrasının gelişimi doğrultusunda eklenen yeni bölümlerle gelişmesini sürdürüyor. Bu yıl raporun Açıkhava yatırımları bölümüne, giderek büyüyen ve anlamlı büyüklüğe ulaşan Spor Alanları kategorisi eklendi.
Açıkhavanın iki yıldan bu yana süren gelişiminin, Açıkhavaya yapılan yatırımlardaki artış ve pazarlama dünyasının açıkhavaya olan yoğun talebi nedeniyle gelecek yıllarda artarak süreceğini tahmin ediyoruz.
Türkiye ve Dünyada Açıkhava Yatırımları Raporu için tıklayınız.