İzle
ARVAK
ÜYELER
MEDYA
ARVAK - AÇIK HAVA REKLAMCILARI VAKFI
MEVZUAT
ENVANTER
İLETİŞİM
DÜNYADA AÇIKHAVA
TÜRKİYE'DE AÇIKHAVA
HABERLER
BASIN
HABERLER
Açıkhavanın yeniden keşfi!
<p>“Dijitale entegre olup programatik uygulamalarla yükselişe geçen açıkhava adeta altın çağını yaşıyor. Geçtiğimiz yıl gerçekleştirilen reklam yatırımları da bu durumu doğruluyor. Zira 2018’de yüzde 5 büyüyen açıkhava reklam pastasından aldığı yüzde 10,3’lük payla artık en çok yatırım yapılan üçüncü mecra konumunda. Peki, açıkhavadaki bu yükselişin altında yatan nedenler neler? Hangi unsurlar açıkhavayı reklamverenler için vazgeçilmez kılıyor?</p> <p></p> <p>Haberin devamını okumak için <a href=" http://arvak.com.tr/Cms_Data/Contents/Arvak_Db/Media/Turkiyede-Acikhava/acikhava.pdf " target="_blank">tıklayınız.</a></p>
Her yarışma aynı ağırlıkta mı?
<p>Ayhan TEZCAN, Arvak Yönetim Kurulu Başkanı "Yarışmaların birbirini tekrar eden bir yapıdan kurtarılması, her yarışmanın özgün kimliği olması gerekiyor" </p> <p><strong><a href="/Cms_Data/Contents/Arvak_Db/Media/Haberler/campaign.jpg">Tıklayınız..</a></strong></p>
Açıkhava ve basının analogtan dijitale yolculuğu
<p>Concept Reklam Ajansı Ajans Başkanı Volkan İkiler, aslında analog mecralar olarak nitelendirilen açıkhava ve basının günümüzde gelişen teknolojinin etkisiyle yepyeni kullanımlara gebe olduğunu anlatıyor.</p> <p><strong><a href="/Cms_Data/Contents/Arvak_Db/Media/Haberler/digitaldialog.docx">Tıklayınız..</a></strong></p>
İstanbul Üniversitesi’nde Açıkhava Mecrasını Daha İyi Anlama Daha İyi Kullanma Kılavuzu Semineri
<p>Açıkhava Reklamcıları Vakfı’nın (ARVAK) düzenlediği Açıkhava Mecrasını Daha İyi Anlama Daha İyi Kullanma Kılavuzu Semineri 8 Mart’ta İÜ İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleşti.</p> <p><strong><a href="/Cms_Data/Contents/Arvak_Db/Media/Haberler-Media/İstanbul-niversitesi-nde-A-khava-Mecras-n-Daha-İyi-Anlama-Daha-İyi-Kullanma-K-lavuzu-Semineri.docx">Tıklayınız..</a></strong></p>
GİRESUN AÇIKHAVA REKLAM ALANLARINI KARMA AŞ PAZARLAMAYA BAŞLIYOR
<p>Arvak üyesi Karma Açıkhava Reklamcılık AŞ, 26 Mayıs 2015 tarihinden başlayarak Giresun’da bulunan otobüs durağı, CLP, Billboard ve megalight Açıkhava reklam ünitelerini devralarak pazarlamaya başladı.</p> <p> Sürekli büyüyen ve Türkiye genelinde 9 kentte hizmet veren Karma’nın hizmet verdiği 10. kent Giresun oldu.</p>
1
-
5
of
18
<
1
2
3
4
>