Türkiye Medya ve Reklam Yatırımları 2024 ilk 6 ay raporu

Geri

Açıkhava pazarındaki büyüme dijital ünitelerle devam ediyor

Açıkhava yatırımları geçen yılın aynı dönemiyle karşılaştırıldığında %120,3 büyüyerek 4,49 milyar TL’ye ulaştı. Organize medya sektöründeki payı 8,5 olarak gerçekleşti. Açıkhava mecrasına olan talebin artarak sürmesi, reklamverenlerin yeni ve farklı ünitelere yatırım yapması için uygun bir ortam sağladı. Bu alandaki yeni ünitelerin ağırlıklı dijital olması, açıkhavanın dünyadaki gelişimi doğrultusunda Türkiye’de de benzeri bir gelişmenin süreceğini konusunda bilgi veriyor.

Konu ile ilgili basın bülteni için tıklayınız.

Türkiye Medya ve Reklam Yatırımları 2024 ilk 6 ay raporu için tıklayınız.