Programatik Açıkhava Reklamcılığı Kılavuzu
GeriProgramatik Açıkhava Reklamcılığı Kılavuzu
Açıkhavada yeni yeni uygulanmaya başlanan programatik, bu mecranın geleceğine de yön verecek gibi duruyor. Çünkü programatik billboardlar, ilanlardaki görseller ve verilmek istenen mesaj, hedef kitlenin yaş ve cinsiyetine göre değişebiliyor. Hangi saat aralıklarında, hangi profilden tüketici kitlesinin ‘billboard’ların yanından geçeceğini belirleyen lokasyon teknolojisi, markaların nokta atışı bir stratejiyle kitlesine ulaşmasına yardımcı oluyor. Programatik reklam teknolojisi, açıkhavada reklam ünitelerinin yanından geçen kişinin yaşını, cinsiyetini ve tarzını anlayarak ona uygun reklamı gösterme olanağı sunuyor.
Kılavuzun pdf versiyonu için tıklayınız.