Geri

Rapora göre; Açıkhava 2023 ilk 6 ayı rekor büyüme ile kapattı; %151.6. 2022 yıllık cirosunun iki katından fazla ciroyu ilk 6 ayda gerçekleştiren Açıkhava, toplam reklam yatırımlarının içindeki payını da sağlıklı bir biçimde büyütmeyi sürdürüyor.Bu büyümeyi Açıkhava envanterine yeni katılımlar, açıkhavaya olan talebin yükselişi ve enflasyona bağlı olarak yüksek oranlı fiyat artışları ile açıklamak olası.

Açıkhava 2023’ün ilk 6 ayını (Deprem dönemi olan Şubat ve Mart ayı dışında) neredeyse %100 dolulukla geçirdi. Yeni katılan reklam ünitelerine karşın arz, zaman zaman talebi karşılayamaz duruma geldi.

Bugüne kadar toplam Açıkhava yatırımları içinde yer alan Spor Alanları yatırımları anlamlı bir büyüklüğe ulaştığı için ayrı bir kategori olarak ilk kez bu raporda yer almaya başladı.

Rapor, Reklamcılar Derneği (RD), Reklamverenler Derneği (RVD), Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA TR) adına bağımsız danışmanlık şirketi Deloitte tarafından hazırlandı.

Konu ile ilgili basın bülteni için tıklayınız.

Hazırlanan Medya ve Reklam Yatırımları 2023/6 ay Raporu için tıklayınız.