Açıkhava 2023’de de yılı rekor büyüme ile kapattı; %139.15.

Geri

Açıkhava 2023’de de yılı rekor büyüme ile kapattı; %139.15.

 Bu büyüme;

Açıkhava envanterine (özellikle dijital Açıkhava için) yapılan yeni yatırımlar

Kampanya planlamalarında açıkhavaya artan talep ile açıklanabilir.

Açıkhava 2023’ü %100 dolulukla geçirdi. Yeni katılan reklam ünitelerine karşın arz, özellikle seçim döneminde talebi karşılayamaz duruma geldi. Bu Açıkhava açısından gelişme ve yeni yatırımlar için teşvik edici bir ortam yaratıyor.

Bu yıl Açıkhava yatırımları raporuna giderek büyüyen Spor Alanları segmenti eklendi.

2022’de başlayan Açıkhava envanterine yeni yatırımlar devam etti. Özellikle dijital açıkhava hızlı büyüdü. Bu büyüme yeni yatırımların yanı sıra varolan reklam ünitelerinin dijitale dönüştürülmesi ile gerçekleşiyor. Açıkhavaya yapılan yatırımların içinde dijital açıkhavanın payı tarihinde ilk kez %32’ye ulaştı. Dijital Açıkhava, dünyadaki örnekleri gibi Türkiye’de de Açıkhava yatırımları içinde payını artırmayı sürdürecek.

Konu ile ilgili basın bülteni için tıklayınız.

Türkiye Medya ve Reklam Yatırımları 2023 Raporu için tıklayınız.