Açıkhava 2022’yi rekor büyüme ile kapattı!

Geri

Açıkhava 2022’yi rekor büyüme ile kapattı: %124,63.

Bu büyüme;
•Açıkhava envanterine yeni katılımlar
•Covid nedeniyle ertelenen açıkhava yatırımlarının
devreye girmesi
•Enflasyon etkisi ile açıklanabilir.

Açıkhava 2022’yi neredeyse %100 dolulukla geçirdi. Yeni katılan reklam ünitelerine karşın arz, zaman zaman talebi karşılayamaz duruma geldi.

2022’nin önemli gelişmesi dijital açıkhavanın ilk kez büyük alanlar cirosunu aşması oldu.Açıkhava reklamlarına olan talep artışı, ilk yatırım bütçesi yüksek olan dijital açıkhavaya yeni yatırımlar eğilimini güçlendiriyor.

Açıkhava büyüyor, dijital açıkhava yatırımları artıyor ve 2023’te de bu şekilde devam etmesi bekleniyor.

Konu ile ilgili basın bülteni için tıklayınız.

Türkiye Medya ve Reklam Yatırımları 2022 Raporu için tıklayınız.