Açıkhava Reklamcılığı, Son 12 Yıldaki En Yüksek Büyüme Oranına Ulaştı

Geri

    Amerika Açıkhava Reklamcılığı Birliği’nin (OAAA) belirttiğine göre, açık hava reklamları geliri 2019 yılının ikinci çeyreğinde, 2018’in aynı dönemine göre %7,7 oranında artarak yaklaşık olarak 2,7 milyar dolara ulaştı. Bu oran, sektörün 2007 yılından bu yana elde ettiği çeyrek bazındaki en yüksek büyüme oranı.

Dijital açık hava reklamcılığı, ikinci çeyrekte toplam açık hava reklamcılığı gelirinin %31’ini temsil ederek tüm formatlar karşısında en yüksek artışı kaydetti.

En büyük 100 reklam verenin %70’i, geçen yıl aynı döneme göre 2. çeyrekte harcamalarını artırırken %25’inden fazlası ise açık hava reklamcılığı yatırımlarını iki katına çıkardı.

Nielsen’in paylaştığı bulguya göre, ABD’li gezginlerin %66’sı, bir açıkhava reklamına maruz kaldıktan sonra, akıllı telefonlarında bir aksiyon alıyor.

Kaynak : Pazarlamasyon