ARVAK VE KRİSTAL ELMA

Geri

Türkiye açıkhava mecrası, 2000’li yıllardan bu yana gerek teknolojik ve gerekse pazarlama disiplini açısından müthiş bir gelişme yaşıyor. Üstelik bu gelişme sadece bir dönemi kapsayan bir gelişme olarak kalmadı. “Artık yeni ne olabilir ki?” diye düşünüldüğü anda, açıkhava mecrasında sürekli yeni ürünler, yeni pazarlama fikirleri ve yeni teknolojiler ortaya çıkıyor. Dünyanın en eski mecrası sürekli kendini yeniliyor, yeni fikirlerle yaratıcılığa zemin hazırlıyor. Türkiye açıkhava mecrası bu yenilikleri günü gününe izliyor ve hemen uygulamaya koyuyor.


Arvak Açıkhava Reklamcıları Vakfı 25. Kristal Elma Reklam Ödülleri’nin Açıkhava kategorisinin sponsorluğunu üstlenmişti. Geçen yıl, 25. yılını kutlayan Kristal Elma programında açıkhava, tek oturum dışında pek yer almadı. Jose Miguel Sokoloff’un olağanüstü sunumunun içeriği neredeyse tamamen açıkhavada yapılan işleri anlatıyordu. Ama Ströer Kentvizyon’un Cannes Grand Prix’yi kazanan IBM çalışmasını yaratan Ogilvy Paris’ten davet ettiği Mary Mc Farland ve AÇİAK Başkanı Atilla Aksoy’un katıldığı oturum dışında başlığı açıkhava olan oturum yoktu.


Arvak bu yıl Kristal Elma Ödülleri’nin açıkhava kategori sponsorluğunun yanı sıra festivalde “Arvak Açıkhava Konuşmaları” başlığı altında reklam ve açıkhava dünyasından 3 önemli ismin yer almasını sağladı:


• 17 Eylül 2014 11.30 / Giles Horton (Clear Channel International)
• 17 Eylül 2014 15.30 / Roshan Singh (Kinetic)
• 19 Eylül 2014 11.30 / Andy Tilley (Talon)


“Dünyada açıkhavada neler oluyor?” sorusuna yanıt verecek konuşmacıların merak ve ilgiyle izleneceğine inanıyoruz. Bu heyecan verici konuşmacıların sunumlarını kaçırmamanızı öneririz.


Arvak, açıkhava dünyasının önde gelen isimlerinin Kristal Elma Yaratıcılık Festivali aracılığıyla Türkiye reklam ve pazarlama dünyası ile buluşmasını sağlayan Arvak üyesi Clear Channel, Kinetic ve Wall yöneticilerine teşekkür ediyor.

Ayhan Tezcan/ARVAK Yönetim Kurulu Başkanı